Bielowodska Dolina - autor Grzegorz E.

Wrzesień 2012 Wędrówka Doliną Białej Wody po słowackiej stronie Tatr, leżącą w pobliżu Doliny Rybiego Potoku a jakże mniej zatłoczoną. Szlak cały czas prowadzi wzdłuż potoku. Po kilkudziesięciu minutach marszu dochodzimy do pięknej widokowo Polany Białej Wody, skąd rozpościera się widok na szczyty Młynarzy, Żabich Szczytów a nawet w oddali Rysów. Wędrując dalej wchodzimy do lasu, cisza, spokój i śpiew ptaków umilają wędrówkę. Przez ok. trzy godziny wędrowania, idziemy po w miarę płaskim terenie i dochodzimy do miejsca gdzie rozpościera się widok na pasmo Młynarzy, które mamy \"na wyciągnięcie ręki\", żeby następnie wejść na szlak prowadzący mocno pod górę, po trawersie wśród kosówki. Następnie dochodzimy do miejsca, gdzie ukazują nam się Kacze Szczyty, oraz Kacza Siklawa. Po dojściu na skraj Litworowej Doliny chwilę odpoczęliśmy, zrobiliśmy kilka zdjęć, oraz nacieszyliśmy się widokami szczytów, po czym zawróciliśmy z powrotem, gdyż dzień już krótszy i chcieliśmy zejść przed zmrokiem. To był piękny, pogodny dzień. Zapraszam do obejrzenia relacji:)