Grupa Pino Filmy, zdjęcia, muzyka Dziel się chwilą Darmowy hosting darmowa telewizja internetowa Powiedz innym o sobie Darmowe blogi Pokaz zdjęć, prezentacje multimedialne pytania i odpowiedzi zadania, testy, śmieszne pytania, łamigłówki

SPACER: LAS VEGAS, NEWADA

Dodaj do: Nk Nasza-klasa     Facebook Facebook     gg Gadu-Gadu     Moblo Moblo    
Dodaj komentarz:
avatar
Podaj swój Nick:

Treść komentarza:
Przepisz kod z obrazka:
captcha
Komentarze Komentarze 54:
avatar
BOGUMIŁA | 18 lipca 2011
Dziękuję że pamiętasz i znajdziesz czas by zadowolić przyjaciela Pozdrawiam.
avatar
tteresa | 23 luty 2011
SFIETNY !!! TROCHE NA POCZATKU ZA SZYBKO OBRAZY LECA,OGULNIE SWIETNY:):):)
avatar
borzesia | 21 luty 2011
5***************
avatar
krysia250 | 25 stycznia 2011
Super...Sliczne obrazy...
avatar
mair | 14 stycznia 2011
Pięęęknie...)(5)
avatar
gronostaj | 10 stycznia 2011
lal superowski pokazik:))))))))))))))))
avatar
jozek | 10 stycznia 2011
niczego sobie fotki i muza też:)
avatar
mirabella | 10 stycznia 2011
cudne miasto, byłam ale w Paryżu, też cudne:)
avatar
tadeo | 10 stycznia 2011
chciałbym taki las....hihihi:)
avatar
jagódka | 10 stycznia 2011
śliczne foteczki:()
avatar
kazek | 10 stycznia 2011
miałem przyjemność tam być kilkanaście lat temu, warto było sobie przypomnieć niektóre obiekty
avatar
chopak | 10 stycznia 2011
dobre:)
avatar
jadzia | 10 stycznia 2011
bardzo ładny slajdzik:)
avatar
muniek | 10 stycznia 2011
to lubie jest ok:)))))
avatar
aguś | 10 stycznia 2011
to moje marzenie:)
avatar
zibi | 10 stycznia 2011
super jest:)
avatar
benek | 9 stycznia 2011
dobry, nie ma co
avatar
ala | 9 stycznia 2011
suuuuperrrrrrrrrrrr:)
avatar
niezapominajka | 9 stycznia 2011
swietny slajdzik, niezapomniane widoki, suuuuuper
avatar
jaco | 9 stycznia 2011
hej, jest okey
avatar
karinka | 9 stycznia 2011
bardzo mi się podoba ten slajdzik, choć na chwile byłam w pięknym bajkowym mieście
avatar
joasia | 9 stycznia 2011
ale cudnie, dzięki za wspaniałą chwilę relaksu, obejrzałam mnóstwo slajdzików, ale ten jest najpiękniejszy, dzięki
avatar
IVO | 8 stycznia 2011
SUPER SLAJDZIK!!!!
avatar
riviera | 8 stycznia 2011
cudnie
avatar
bogdan | 28 grudnia 2010
to jest to!!!!
avatar
vera | 28 grudnia 2010
byłam, widziałam, nie mam fotek
avatar
kicia | 27 grudnia 2010
to moje marzenie
avatar
ok | 27 grudnia 2010
ok
avatar
barbarossa | 27 grudnia 2010
niesamowity, piękny slajdzik, dzięki
avatar
jakuś | 27 grudnia 2010
świetny slajdzik!!!!!
avatar
kajka | 27 grudnia 2010
superek.....
avatar
kuba | 23 grudnia 2010
udał sie spacerek;0
avatar
maRYLA | 22 grudnia 2010
swietny slajdzik, pozdrawiam
avatar
mucha949 | 22 grudnia 2010
UPER ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT.
avatar
sebo | 22 grudnia 2010
niezły i muza wporzo;)
avatar
mila | 22 grudnia 2010
:))))))))))))))
avatar
kikamika | 22 grudnia 2010
ech pojechało by sie , u nas zima, a tam.....
avatar
kasia kol | 22 grudnia 2010
świetny slajdzik i muzyczka, pozdro
avatar
franek j. | 22 grudnia 2010
superek....
avatar
xxxy25 | 19 grudnia 2010
cudnie ;)
avatar
papcio1 | 18 grudnia 2010
PIĘKNY SLAJDZIK MUZYKA SUPER.
avatar
kasia | 15 grudnia 2010
tak bym chciała tam pojechać, jest cudnie, dzięki
avatar
romantyczka | 15 grudnia 2010
hallo!!! dzięki, jest cudnie
avatar
Zibi | 15 grudnia 2010
Dzięki za fajny spacerek...
avatar
renek | 13 grudnia 2010
bez rewelki widziałem lepsze
avatar
AXAINTERWENT | 13 grudnia 2010
pSSS...
avatar
Paris1 | 13 grudnia 2010
Udaję się w niezapomnianą PODRÓŻ...
avatar
2650 | 13 grudnia 2010
Piękny i śliczna muzyka.... 555555. Pozdrawiam cieplutko....
avatar
ewa-ewa | 12 grudnia 2010
5555555555555555
avatar
fabian | 12 grudnia 2010
moze sie tam wybiore
avatar
zochna1232 | 12 grudnia 2010
Pięknie!!!Dziękuje za komentarze.Pozdrawiam.
avatar
anonim | 12 grudnia 2010
piękny i muzyczka tweż
avatar
morelka | 12 grudnia 2010
Dzięki, rewelka...
avatar
pajączek | 12 grudnia 2010
Udał się slajdzik i robi się przyjemnie oglądając
Informacjepomoc

SPACER: LAS VEGAS, NEWADA

**************

2461
odsłon
4.1
ocena
67
głosów
Dodany: 12 grudnia 2010
Autor: krysia100
Długość: 2:12
Zapisz na dysk
Osadź:
Link:
Tagi:
Polecane slajdzikizobacz więcej
Dzieciństwo...c.d..........
Ocena: 4.9 Odsłony: 1073
JESZCZE CHWILA I JESZCZE KROK I WEJDZIEMY W NOWY ROK ...NIECH...
Ocena: 4.6 Odsłony: 501
Portrety znamienitych Polaków. Plus prywatne zdjęcia. (Hasło to...
Ocena: 4.5 Odsłony: 1037
***********************
Ocena: 4.8 Odsłony: 1016